reklama

Pohľad zhora

Alebo skôr nadhľad. Môže to byť aj životná filozofia. Mám dobrého suseda, ktorého nič nerozhádže. Úsmev na tvári mu nikdy nechýba. Keď som bol s ním prvý raz v jeho neďalekej rodnej dedine, pochopil som jeho náturu. Prostredie, kde sa narodil a prežil svoju mladosť, ho muselo ovplyvniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Odvtedy, keď sa chcem odpútať od bežných, každodenných starostí, pozrieť sa na svetz nadhľadu a pritom sa pokochať krásou okolitých lúk, polí, vrchov ajdolín, stačí sa vybrať na Veternú Porubu.

Pohľad sponad dediny na Nízke Tatry:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vzdialená Kráľova hoľa:

Obrázok blogu

Nemôže chýbať pohľad na Kriváň:

Obrázok blogu

Baranec, "vŕštek spurno kúzelný" , ako ho v jednej zo svojich básní nazval majster Plávka:

Obrázok blogu

Tri kopy a Smutné sedlo v Žiarskej doline:

Obrázok blogu

Pohľad na Babky:

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Peter Laučík

Peter Laučík

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zrelý muž s vyhraneným názorom na život... a predsa som vďaka mojej dôvere ešte vždy občas prekvapený (alebo, žeby naivný?). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu